Datele Firmei

NUMĂR TELEFON
0773 743 562

NUME FIRMA
MARIUS CODE WNK SRL 

CUI
37707133

NR. INREGISTRARE
J01/690/2017 

ADRESA
Alba Iulia, Str. Ștefan Luchian 18, jud. Alba

E-MAIL
office@cesiro.ro / gdpr@cesiro.ro

Termeni și condiții

  1. Dispoziții generale

1.1 Magazinul online pe care vă aflați este deținută de persoana juridică, cu datele de identificare aferente, afișate în partea de sus a site-ului.

1.2 Utilizarea magazinului online necesită ca sistemele informatice utilizate de Client să îndeplinească anumite cerințe tehnice.

1.3 Termenii și Condițiile Magazinului online se adresează Utilizatorilor, Clienților Consumatori și Clienților Neconsumatori care utilizează Magazinului online sau încheie Contracte la Distanță.

1.4 Informatiile prezentate pe Magazinului online cu privire la Produse constituie doar invitatia la incheierea Contractului de Vanzare in sensul art. 2 pct. 7 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în contractele încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

1.5 Acceptarea Termenilor și Condițiilor Magazinului online este voluntară, dar necesară pentru crearea Contului și/sau în scopul plasării comenzii de către Client sau Utilizator, reprezentând o formalitate anterioară încheierii Contractului la Distanță.

1.6 Navigarea în Magazinului online, urmată de Comandă, echivalează cu citirea, înțelegerea și acceptarea expresă de către orice Client sau Utilizator a Termenilor și Condițiilor Magazinului online.

1.7 „ COMPANIA” își rezervă dreptul de a modifica și actualiza, în orice moment, conținutul magazinului online, precum și Termenii și Condițiile de utilizare, fără nicio notificare prealabilă. În caz de divergență sau neînțelegeri între Companie și Client/Utilizator, se vor aplica Termenii și Condițiile valabile la momentul plasării Comenzii de către Client/Utilizator.

1.8 Termenii și Condițiile magazinului online au în vedere achiziția de Produse prin intermediul magazinului online

1.9 Produsele sunt livrate de către Companie în cantități uzuale pentru consumul intern. „COMPANIA” își rezervă dreptul de a stabili cantitatea maximă de Produse pe care o poate furniza Clientului și/sau Utilizatorului.

1.10 Toate informatiile folosite pentru a descrie Produsele disponibile in magazinul online (adica imagini statice/dinamice/prezentari multimedia etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind folosite exclusiv in cadrul magazinului online. în scopul prezentării.

1.11 În cazul în care plata Prețului Produsului se face online, Compania nu este/nu poate fi făcută responsabilă pentru alte costuri suplimentare suportate de Client/Utilizator, inclusiv, dar fără a se limita la, comisioanele de conversie valutară aplicate de contul bancar emitent al cardului de Clientul/Utilizatorul, dacă moneda emitentă nu este în lei.

1.12 Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta unui tert servicii legate de indeplinirea Comenzii, cu informatiile Clientului/Utilizatorului, fara a fi necesar acordul acestuia. În toate cazurile, „COMPANIA” va fi răspunzătoare față de Client/Utilizator pentru toate obligațiile contractuale asumate în cadrul Contractului la Distanță.

1.13 Clientul/Utilizatorul poate interacționa cu Vânzătorul telefonic sau prin adresa de email afișate în partea de sus a site-ului.

1.14 În cazul în care magazinului online este afectată de un volum neobișnuit de mare de trafic, Societatea își rezervă dreptul de a solicita Clienților/Utilizatorilor introducerea manuală a codurilor de validare captcha, pentru a proteja informațiile din cadrul magazinului online.

1.15 Crearea de Conturi multiple, folosind adrese generate automat care expiră după o perioadă predefinită, pentru a beneficia de promoții sau oferte, sau orice comportament fraudulos în măsura în care afectează buna desfășurare a Campaniilor Promoționale (adică plasarea Comenzilor în sumă substanțială, pt. scopul acumulării unor puncte de fidelitate, dar care ulterior sunt anulate) este interzisă și va fi considerată o tentativă de fraudă. „COMPANIA” își rezervă dreptul de a suspenda Conturile astfel create și de a retrage beneficiile aferente Campaniilor Promoționale sau ofertelor în derulare, de a anula Contul fără preaviz, notificare, alte formalități sau compensații.

1.16 Orice tentativă de fraudă sau orice fraudă (cum ar fi, dar fără a se limita la accesarea datelor Clienților și/sau Utilizatorilor magazinului online, alterarea conținutului magazinului online, încercarea de a afecta performanța serverelor care deservesc site-ul, deturnarea continutului livrarilor de Produse catre terti etc.) se va pedepsi conform prevederilor legale in vigoare.

1.17 Modul de prezentare a ofertelor pe Site consta in afisarea Produselor in functie de pretul oferit si reducerile aplicate, in functie de cantitatea comandata.

1.18 Criteriile utilizate pentru prezentarea Produselor

  • – La accesarea unei categorii sau subcategorii de Produse, acestea sunt afișate în ordine descrescătoare în funcție de criteriul Produsului cel mai bine vândut („Bestseller”). Aici menționăm că utilizatorul are posibilitatea de a selecta criteriile în care vor fi prezentate Produsele pe Site, respectiv: Popularitate, Evaluare, Preț: mic spre mare, Preț: mare spre mic, Nume A la Z, Nume Z la A.
  • – Afisarea rezultatelor cautarii pentru un Produs este afisata in functie de relevanta textului introdus, printre criteriile luate in considerare pentru stabilirea nivelului de relevanta sunt cele determinate de frecventa de utilizare a cuvantului respectiv pe Site, corelarea dintre cuvintele introduse în căutarea Produsului și cele folosite pentru denumirea și descrierea Produsului pe Site, numărul de căutări în care a fost folosit acel cuvânt. Mentionam ca aceste criterii sunt supuse evaluarii permanente de catre echipa magazinului online, prin urmare exista riscul ca aceste criterii sa fie inlocuite in timpul campaniilor promotionale sau cu ocazia altor evenimente comerciale similare.

1.19 Metoda de prezentare a recenziilor și evaluărilor

  • – Recenziile reprezinta o evaluare scrisa de catre proprietarul unui Produs achizitionat de pe Site, „COMPANIA” garantand in acest fel ca Review-ul respectiv este trimis de catre un client care a achizitionat respectivul Produs. Review-ul plasat va include descrierea propriei experiențe, prin prisma capacității sale de a face comentarii calitative și de a spune dacă Produsul respectă sau nu specificațiile menționate în pagina de descriere a produsului, informațiile introduse pot fi atât pozitive, cât și negative. , și se va referi la caracteristicile și modul de utilizare a produsului respectiv. La înregistrarea unei Recenzii pe Site, Utilizatorul poate acorda Vânzătorului o licență neexclusivă, perpetuă, irevocabilă, nelimitată teritorial și poate acorda Vânzătorului dreptul de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și afișa acest conținut. .

– În cazul fiecărei recenzii, Utilizatorul se obligă să respecte următoarele reguli:

  • se referă doar la caracteristicile și/sau modul de utilizare a Produsului sau la informații legate de modul în care se derulează Comanda;
  • să folosească un limbaj adecvat, neofensiv, fără termeni care ar putea ofensa sau afecta orice alt Utilizator sau Vizitator al Site-ului;
  • să se asigure că informațiile introduse sunt realiste, corecte, neînșelătoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel drepturile altor părți, drepturi de autor, marcă comercială, licență sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau confidențialitate;
  • să folosească această facilitate doar pentru a comunica sau a obține detalii suplimentare despre un anumit produs de pe Site fără a face referire la alte companii care promovează vânzarea și cumpărarea de produse sau servicii;
  • să nu furnizeze sau să solicite, în nici un fel și în nicio măsură, date personale (detalii de contact, informații despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de e-mail, nume și/sau prenume etc.) sau orice alte informații care ar putea duce la dezvăluirea acestor date personale;
  • să nu introducă informații și/sau detalii despre URL-uri (link-uri) de pe alte site-uri comerciale care desfășoară aceeași activitate comercială ca și Vânzătorul;
  • să nu încerce să fraudeze serviciile puse la dispoziție de „COMPANIE” sau să introducă Review-uri care conțin materiale publicitare;
  • sa nu foloseasca Recenziile ca mijloc de comunicare cu echipa magazinului online, in acest sens vor fi folosite datele de contact introduse pe Site.

– Atunci când o recenzie este semnalată de către un utilizator sau cumpărător ca având conținut neadecvat, acest conținut este revizuit cu atenție de „COMPANIE” pentru a determina dacă încalcă Termenii și condițiile site-ului. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate de pe Site numai după examinarea lor de către „COMPANIE”.

  1. Definiții

Definițiile de mai jos se vor aplica următorilor termeni atunci când sunt utilizați aici, cu excepția cazului în care contextul cere altfel:

  1. Campanii promotionale

Conditiile particulare de vanzare a Produselor afisate in cadrul magazinului online, reglementate de reglementarile aferente, cu respectarea Legislatiei Incidente (adica reducerea Pretului sau a costurilor de livrare, in limita stocurilor disponibile etc.);

  1. Cerinte tehnice

Cerințe tehnice minime care trebuie îndeplinite pentru a utiliza magazinului online și anume un computer, laptop sau alt dispozitiv multimedia cu acces la Internet.

  1. Client

Orice persoană fizică care are cel puțin 18 ani sau persoană juridică care vizitează magazinului online și/sau plasează o Comandă;

  1. Ordin

Un document electronic care acționează ca formă de comunicare între Vânzător și Client, prin care Clientul își exprimă intenția de a încheia un Contract la Distanță, folosind mijloacele de comunicare la distanță, specificând totodată Produsele pe care le oferă să cumpere de la Vanzator si furnizandu-i datele necesare incheierii si executarii Contractului la Distanta;

  1. Comunicatii comerciale

Serviciul electronic „newsletter” care permite Clienților să primească periodic informații de la Vânzător, în special despre Campaniile Promoționale și Produsele oferite spre vânzare în cadrul magazinului online, la adresa de email sau numărul de telefon pe care Clientul le-a furnizat în procesul de creare a Contului;

  1. Cont

Serviciul electronic pus la dispozitia Clientului de catre magazinului online, identificat prin adresa de email (Login) si Parola, introdusa de Client, resurse colectate de sistemul informatic al Vanzatorului si care permite Clientului sa utilizeze functionalitati/servicii suplimentare (adica vizualizarea comenzilor). , facturi fiscale etc.);

  1. Contract la distanta

Contract de vânzare-cumpărare încheiat la distanță, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Clientului, concretizat în comanda confirmată și acceptată de către Vânzător, prin email și prin care Vânzătorul este de acord să vândă și să livreze Produsele, iar Clientul este de acord să achiziționeze, să primească și să plătească aceste Produse, în conformitate cu principiile stabilite de Termenii și Condițiile magazinului online;

  1. Conţinut

Elemente de text, grafică sau multimedia, cum ar fi, dar fără a se limita la, informații despre Produse și inclusiv imagini și descrieri ale acestora, videoclipuri promoționale, dacă este cazul, descrieri și imagini cu persoane, scripturi, software, mărci comerciale, care sunt postate și distribuite în magazinul online de catre Vanzator, fiind proprietatea Vanzatorului sau a furnizorilor sai;

  1. Cărucior de cumpărături

Serviciul pe care Vânzătorul îl oferă fiecărui Client al magazinului online și care permite plasarea Comenzii pentru unul sau mai multe Produse, introducerea de coduri de reducere care facilitează reducerea Prețului în condițiile anumitor Campanii Promoționale, vizualizarea Prețul fiecărui Produs separat și al tuturor Produselor împreună, a posibilelor costuri legate de livrarea Produselor și data estimată a livrării acestora. Cosul de cumparaturi colecteaza ofertele transmise de Client sau Utilizator pentru incheierea Contractului la Distanta. Prin intermediul unei Comenzi, Clientul poate adăuga mai multe Produse în Coșul de Cumpărături în vederea încheierii Contractului la Distanță;

  1. Curier

Orice persoană de drept public sau privat care furnizează servicii de curierat rapid;

  1. ro

Magazinul online care consta din platforma de comert electronic si care permite plasarea Comenzilor de catre Client, precum si furnizarea de servicii puse la dispozitia Vanzatorului. Magazinului online. este deținut, operat și administrat de către Vânzător, fiind alcătuit dintr-un set de pagini de internet legate, care pot fi accesate atât prin intermediul unui browser web.

  1. Favorite

Secțiunea Contului care permite Clientului să creeze Liste de Produse pe care dorește să le monitorizeze pentru o eventuală achiziție;

  1. Legislație incidentală

Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE ( Regulamentul general privind protecția datelor); Directiva (680/2016) privind protecția datelor în domeniul poliției și justiției, adoptată la 5 mai 2016, aplicabilă de la 6 mai 2018; Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor, de modificare a Directivei 93/13/CEE a Consiliului și a Directivei 1999/44/CE a Parlamentului European și a Consiliului și de abrogare a Directiva 85/577/CEE a Consiliului și Directiva 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului Text cu relevanță pentru SEE

  1. Liste

Sectiunea Favorite in care Clientul poate adauga Produse pe care doreste sa le urmareasca pentru o potentiala achizitie si pe care ulterior le poate sterge sau adauga in Cosul de cumparaturi;

  1. Log in

Adresa de e-mail și parola Clientului furnizate în cadrul magazinului online în timpul procesului de creare a Contului;

  1. Parola

Un șir alfanumeric necesar pentru a autoriza accesul la Cont, care este stabilit de Client în timpul procesului de creare a Contului.

  1. Preț

Suma de bani pe care Vânzătorul o primește în schimbul furnizării Clientului cu Produsul comandat, în conformitate cu termenii și condițiile Contractului la Distanță. Pretul consta in valoarea Produsului, la care se adauga, dupa caz, costurile de transport si/sau colectare aferente. Costurile de transport și/sau colectare aferente sunt detaliate în cadrul magazinului online, înainte ca Clientul să plaseze Comanda.

  1. Produs

Bunul mobil listat pe magazinului online, mentionat in Comanda si care face obiectul Contractului la Distanta, urmeaza a fi furnizat de catre Vanzator Clientului, in schimbul platii Pretului;

  1. Evaluare

Modul de exprimare de către Client a gradului său de satisfacție în raport cu un anumit Produs, fiecare dintre acestea putând primi un punctaj de la o stea la cinci stele;

  1. Termenii si conditiile magazinului online

Acest document, care definește termenii de încheiere a Contractelor la Distanță prin Magazinului online, stabilește drepturile și obligațiile Vânzătorului și Clientului, în conformitate cu prevederile Legislației incidentale;

  1. Tranzacţie

Operațiunea de încasare sau rambursare către Client a sumei rezultate din vânzarea unui Produs de către magazinului online, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de Vânzător sau prin virament bancar prin ordin de plată, indiferent de modalitatea de livrare aleasă de către Client.

  1. Utilizator

Orice persoana fizica in varsta de peste 18 ani sau persoana juridica care viziteaza magazinului online si/sau efectueaza o Comanda, fara sa-si fi creat un Cont de Client;

  1. Ziua Muncii

Una dintre zilele de luni până vineri inclusiv, cu excepția sărbătorilor legale, declarate zile libere.

  1. TERMENI DE LIVRARE SI STOCURI

Produsele listate pe magazinul online, vandute de “COMPANIE” prin SITE, vor contine toate informatiile necesare privind stocul in timp real precum si timpul estimat de livrare pentru fiecare locatie din Romania, in cazul unei comenzi. plasate la momentul afisarii ofertei, aceste produse fiind livrate doar de catre curierii contractati de “COMPANIE”, iar orice responsabilitate privind livrarea produselor comandate va fi pusa in sarcina comerciantului.

  1. PLATĂ

Produsele listate pe magazinul online pot fi achitate prin urmatoarele modalitati de plata: card online, transfer bancar si ramburs. Pentru produsele comandate veti primi facturile fiscale aferente platilor si produselor comandate. Daca optati pentru plata ramburs, veti plati fiecare factura separat in momentul in care va sunt livrate produsele respective, iar plata se va face catre curierul de livrare.

  1. RETRAGERE DIN CONTRACTUL INCHEIAT LA DISTANȚĂ (RETURNAREA)

Dreptul de retragere dintr-un contract încheiat la distanță este garantat de Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor, de modificare a Directivei 93/13/CEE a Consiliului și a Directivei 1999/ 44/CE a Parlamentului European și a Consiliului și de abrogare a Directivei 85/577/CEE a Consiliului și a Directivei 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului Text cu relevanță pentru SEE, prin care cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract în 14 zile calendaristice. Aceasta garantie este extinsa si nu poate fi scazuta in perioada mentionata mai sus.

Exercitarea dreptului de retragere din contract se face prin notificarea Vanzatorului, in termen de 14 zile calendaristice, prin mijloacele indicate de acesta in sectiunea Contact.

În cazul retragerii, Vânzătorul are obligația de a rambursa sumele care fac obiectul contractului de la care s-a solicitat retragerea în perioada indicată de Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 25 octombrie, 2011 privind drepturile consumatorilor, de modificare a Directivei 93/13/CEE a Consiliului și a Directivei 1999/44/CE a Parlamentului European și a Consiliului și de abrogare a Directivei 85/577/CEE a Consiliului și a Directivei 97/7/CE a Parlamentul European și al Consiliului Text cu relevanță pentru SEE. Vânzătorul va returna sumele aferente returului, prin transfer bancar, în termen de maximum 14 zile calendaristice, de la primirea fizică a returului. Chitanța poate fi urmărită prin platformele de urmărire a coletei ale firmelor de curierat contractate de Vânzător. Cu exceptia cazurilor in care coletele sunt pierdute de catre firma de curierat, caz in care perioada de rambursare a contraprestatiei catre client se calculeaza de la data la care Vanzatorul ia cunostinta de acest aspect.

In cazul retragerii din contract, in termenul de 14 zile indicat, din motive legate de Vanzator, acesta din urma va suporta costul returnarii produselor. Aceste motive sunt:

– Produse deteriorate.

– Defecte vizibile de fabricatie.

– Daca caracteristicile produselor nu corespund descrierilor.

– Dacă au fost livrate alte produse decât cele comandate.

In cazul retragerii din contract, din motive independente de vointa Vanzatorului, clientul va suporta costul returnarii produselor. Câteva exemple ar fi:

– Comandarea produselor greșite

– Nuantele nu sunt cele dorite

– Luarea în considerare a produselor, mai mari sau mai mici, fără consultarea prealabilă a caracteristicilor.

– Produsul nu corespunde așteptărilor

– Alte motive

  1. SERVICII ȘI FUNCȚIONALĂȚI ELECTRONICE PUSE LA DISPONIBILE CLIENTULUI ȘI/SAU UTILIZATORULUI DE VÂNZĂTOR ÎN MAGAZINUL  ONLINE. COMUNICAȚII COMERCIALE

5.1 SERVICII ȘI FUNCȚIONALĂȚI ELECTRONICE PUSE LA DISPONIBILITATEA CLIENTULUI ȘI/SAU UTILIZATORULUI DE VÂNZĂTOR ÎN MAGAZINUL ONLINE

  1. În cadrul magazinului online, Vânzătorul oferă Clientului și/sau Utilizatorului următoarele servicii și funcționalități electronice:
  • crearea Contului;
  • utilizarea Coșului de cumpărături;
  • plasarea Comenzilor, precum și încheierea Contractelor la Distanță, în condițiile reglementate de Termenii și Condițiile magazinului online;
  • vizualizarea Continutului afisat in cadrul magazinului online;
  • transmiterea de Comunicări Comerciale, pe baza consimțământului prealabil exprimat de Client;
  • crearea de Liste, interacțiunea cu secțiunea Favorite și utilizarea facilitatii de Rating;
  • Vânzătorul, suplimentar Clienților care au deja Cont, oferă stocare gratuită și punerea la dispoziție prin intermediul Contului a istoricului Comenzilor, facturilor fiscale aferente Produselor achiziționate, posibilitatea actualizării datelor de contact, livrare și plată, precum cazul poate fi etc.
  1. Utilizarea Contului este posibilă după parcurgerea următorilor pași de către Client:
  • completarea formularului de înregistrare, înțelegerea și acceptarea prevederilor Termenilor și condițiilor magazinului online;
  • apăsând butonul „Creează cont” sau conectându-te prin contul de Facebook sau Google al Clientului.
  1. Cosul de cumparaturi este oferit gratuit, are caracter singular si se termina in momentul in care Comanda este plasata prin intermediul acestuia sau cand Clientul/Utilizatorul nu finalizeaza Comanda prin acesta, iar Cosul de cumparaturi salveaza informatiile selectate de Client si dupa sfârșitul sesiunii de browser, inclusiv deconectarea, dar fără rezervarea Produselor.
  2. Clientul și/sau Utilizatorul au următoarele obligații cu privire la utilizarea serviciilor și funcționalităților electronice puse la dispoziție de către Vânzător în cadrul magazinului online sau prin Aplicație:
  • să furnizeze date veridice la plasarea unei Comenzi sau în formularele de înregistrare la crearea Contului;
  • să actualizeze datele pe care le-au furnizat Vânzătorului la momentul plasării Comenzii și încheierii Contractului la Distanță, în special pentru utilizarea corectă a serviciilor și funcționalităților electronice oferite de magazinul online. Clientul/Utilizatorul are posibilitatea de a modifica în orice moment datele introduse în timpul creării Contului sau plasării Comenzii, folosind toate opțiunile disponibile în secțiunea Contului sau plasarea Comenzii;
  • să utilizeze serviciile și funcționalitățile electronice puse la dispoziție de către Vânzător pentru a nu interfera cu funcționarea magazinului online;
  • să utilizeze serviciile și funcționalitățile puse la dispoziție de către Vânzător în conformitate cu legislația în vigoare și cu Termenii și Condițiile magazinului online;
  • să plătească la timp Prețul și alte costuri asociate cu livrarea Produselor, după caz;
  • sa primeasca Produsele comandate la timp folosind metoda de livrare si plata ramburs;
  • să nu desfășoare activități IT sau orice alte activități care vizează obținerea de informații care nu sunt destinate Clientului și/sau Utilizatorului, inclusiv date ale altor Clienți sau care interferează cu principiile sau aspectele tehnice ale funcționării magazinului online și realizarea plata Prețului Produselor, sau modificarea neautorizată a Conținutului furnizat de Vânzător, în special a celor furnizate în cadrul magazinului online, cu privire la Prețuri sau descrierea Produselor;
  1. Reclamațiile legate de furnizarea de servicii electronice în cadrul magazinului online pot fi depuse în format electronic prin e-mail la adresa de email afișată în partea de sus a site-ului.
  2.  Se recomandă ca Clientul/Utilizatorul să specifice următoarele aspecte în reclamație/reclamație:
  • natura și circumstanțele legate de obiectul plângerii, în special, tipul de neregulă și data la care a avut loc;
  • solicitarea Clientului sau a Utilizatorului;
  • datele de contact ale solicitantului.
  1. Cerințele enumerate mai sus sunt doar un model și nu influențează eficacitatea reclamațiilor depuse dacă modelul recomandat este omis, dar aceste informații pot facilita examinarea rapidă a reclamației de către Vânzător.
  2. Vânzătorul poate soluționa reclamația imediat, dar nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data confirmării primirii reclamației făcute de Client/Utilizator.
  3. COMUNICAȚII COMERCIALE\

Clientul își poate schimba oricând opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicări Comerciale care să conțină informații generale și tematice cu privire la Produsele oferite în cadrul magazinului online, inclusiv cu privire la oferte sau promoții, astfel:

Mesajele primite de Client/Utilizator de la Vânzător, prin SMS sau e-mail, privind starea relației dintre Vânzător și Client/Utilizator (adică confirmarea creării contului, confirmarea plasării Comenzii, notificarea livrării) nu sunt considerate Comerciale. Comunicații, în sensul Produselor de Legislație a Incidentelor, incidente de securitate a comunicațiilor etc.).

  1. PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

„COMPANIA” colectează și prelucrează date cu caracter personal în cadrul magazinului online conform Politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal din magazinul online.

Consimțământul pentru primirea Comunicării Comerciale este exprimat de către Client și/sau Utilizator conform Politicii privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, disponibilă în cadrul magazinului online. Detalii privind prelucrarea datelor în scopul trimiterii de Comunicări Comerciale privind Produse, inclusiv condițiile de dezabonare, se găsesc în Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal afișate în magazinul online.

  1. ÎNREGISTRAREA UNUI CONT DE CLIENT. PLASARE COMANDA. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI LA DISTANȚĂ

8.1. Înregistrarea unui cont de client

Pentru a-si crea un cont pe magazinul online, potentialul client este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valabila si sa urmeze pasii descrisi in pagina Creare Cont, disponibila în magazinul online.

Înregistrarea contului necesită repetarea parolei de două ori pentru a detecta și corecta greșelile de scriere.

Clientul obține acces la Cont cu ajutorul Login-ului și Parolei, precum și prin conectarea prin contul său de Facebook sau Google. Clientul se autentifică în Contul său după înregistrarea pe magazinul online. Contul permite stocarea informatiilor legate de adresa furnizata de Client pentru Produsele comandate, starea si istoricul Comenzilor, facturile fiscale emise de Vanzator, precum si accesarea altor servicii furnizate de Societate.

Clientul este obligat să păstreze Parola în deplină confidențialitate, să nu o dezvăluie unor terți și înțelege că dacă încredințează cuiva Parola Contului, acea persoană va avea acces la datele sale personale, iar „FIRMA” va fi astfel exceptată. de orice răspundere care ar decurge dintr-o utilizare neautorizată a Contului.

Vânzătorul permite Clientului să-și schimbe Parola în orice moment.

„COMPANIA” poate refuza solicitarea de înregistrare a unui Cont în situațiile în care Departamentul Tehnic al Companiei constată că în procesul de creare a Contului au fost utilizate informații neconforme cu realitatea.

Clientul are posibilitatea, oricand si fara motiv, de a sterge Contul (anularea Contului), fie direct din Cont, fie prin trimiterea unei cereri la adresa de email afișată în partea de sus a site-ului.

Crearea contului nu este necesara pentru a plasa o Comanda in cadrul magazinului online, aceasta putand fi facuta si de catre un Utilizator.

8.2. Plasarea Comenzii

8.2.1 Aspecte generale

Vanzatorul ofera posibilitatea plasarii Comenzii pentru Produse in urmatorul mod: prin accesarea magazinului online;

Produsele achiziționate prin magazinul online sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului și/sau Utilizatorului.

Magazinul online nu poate fi facut responsabil pentru informatiile introduse eronat de catre Client si/sau Utilizator, care pot avea ca rezultat intarzieri sau imposibilitate de livrare. Totodată, în acest caz, „COMPANIA” nu poate fi făcută responsabilă pentru eventualele daune suferite de Client și/sau Utilizator ca urmare a întârzierii în livrarea Comenzii.

Magazinul online poate refuza o Comandă, sub rezerva unei notificări prealabile către Client și/sau Utilizator, fără nicio obligație între părți și fără posibilitatea Clientului și/sau Utilizatorului de a pretinde daune-interese, în oricare dintre următoarele situații:

– eșecul/invalidarea Tranzacției;

– neacceptarea de către banca emitentă a cardului Clientului/Utilizatorului a Tranzacției, efectuată prin transfer bancar;

– date incomplete sau incorecte furnizate de Client și/sau Utilizator;

– activitatea Clientului și/sau a Utilizatorului poate provoca daune magazinului online;

– exista suspiciuni rezonabile ca Clientul/Utilizatorul respectiv plaseaza Comenzi exclusiv pentru a acumula beneficiile oferite de magazinul online (adica nu onoreaza Comenzile ulterior, anuland-le sau neplatind Pretul Produselor);

– exista suspiciuni rezonabile cu privire la o posibila frauda din partea Clientului sau Utilizatorului cu privire la modalitatea de plata a Pretului Produselor.

Chiar dacă a luat toate măsurile pentru a se asigura că informațiile prezentate pe magazinul online sunt exacte și corecte, Vânzătorul nu poate fi făcut responsabil pentru inexactitățile care pot apărea atunci când Clientul și/sau Utilizatorul completează formularele de pe site. pentru a finaliza Comanda. Clientul și/sau Utilizatorul sunt responsabili pentru corectitudinea și caracterul complet al informațiilor pe care le furnizează în formularele disponibile pe magazinul online.

În anumite situații și din motive justificate, „COMPANIA” își rezervă dreptul de a modifica cantitatea de Produse din Comandă. În aceste situații, Clienții/Utilizatorii vor fi anunțați prin e-mail, iar “COMPANIA” va returna suma plătită de Client sau Utilizator, dacă contravaloarea Produselor a fost plătită anterior de către Client sau Utilizator.

În situația în care un Produs comandat de Client/Utilizator nu mai poate fi livrat/furnizat de către Vânzător, ne angajăm să informăm Clientul/Utilizatorul despre acest fapt, fie telefonic, fie prin e-mail și în cazul în care Clientul/Utilizatorul a plătit anterior acestei informații contravaloarea Produsului, pentru a returna contravaloarea Produsului în contul bancar indicat de Client, în termen de maximum 14 zile de la data la care Societatea a luat cunoștință de acest fapt sau de la data asupra căruia Clientul/Utilizatorul și-a exprimat intenția expresă de a se retrage din Contractul la Distanță.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a stabili un prag valoric minim al Comenzii, pentru care livrarea Produsului/Produselor este gratuită.

„COMPANIA” își rezervă dreptul de a anula Comenzile pentru Produse care sunt afișate pe magazinul online ca urmare a unor erori tehnice sau care, din cauza unor erori tehnice, prezintă prețuri vădit eronate/derizorii pentru Produse.

Magazinul online va anunța Clientul/Utilizatorul prin email cu privire la starea Comenzii (adică inițierea și ridicarea Comenzii, trimiterea și ridicarea coletului etc.).

Datorită timpului foarte scurt de procesare a Comenzilor, este imposibil să se facă modificări Comenzilor deja plasate. Anularea Comenzii se poate face in maxim o ora de la plasarea acesteia.

Prin plasarea Comenzii, Clientul și/sau Utilizatorul certifică că a împlinit vârsta de 18 ani.

8.2.2. Plasarea Comenzii

  1. a) Disponibilitatea unui Produs va fi afișată pe magazinul online astfel:

“in stoc” – stocul magazinului online cuprinde mai mult de o bucata din Produsul respectiv;

„epuizat” – Produsul nu mai este disponibil în stocul magazinului online;

  1. b) In cadrul magazinului online, Clientul/Utilizatorul plaseaza Comanda in urmatorul mod:
  2. c) Clientul adaugă Produsul/Produsele selectate în Coșul de cumpărături și apoi merge la Formularul de Comandă;
  3. d) Clientul confirma in Formularul de Comanda conformitatea datelor necesare incheierii si executarii obiectului Contractului la Distanta. Utilizatorul trebuie sa completeze formularul individual de Comanda cu datele sale, necesare incheierii si executarii obiectului Contractului la Distanta. In orice situatie, transmiterea de catre Client/Utilizator a unor date neactualizate/incorecte poate duce la imposibilitatea realizarii obiectului Contractului la Distanta. In Formularul de Comanda este necesara precizarea urmatoarelor date ale Clientului/Utilizatorului: nume si prenume, adresa (strada, numarul casei/apartamentului, cod postal, localitate, tara), adresa de e-mail, numarul de telefon de contact, precum si precum și datele aferente Contractului la distanță, respectiv Produsul/Produsele, cantitatea Produsului/Produselor, în caz de disponibilitate, modelul, culoarea și mărimea Produsului, locul și modalitatea de livrare a Produsului/Produselor , metoda de plată aleasă. În cazul Clienților neconsumatori, este necesară și furnizarea datelor complete ale persoanei juridice (adică numărul de înregistrare în Registrul Comerțului, codul unic de înregistrare, adresa sediului social);
  4. e) Clientul/Utilizatorul alege una dintre modalitățile de livrare puse la dispoziție de către Vânzător, precum și modalitatea de plată a Prețului și orice costuri generate de livrarea Produsului/Produselor;
  5. f) Clientul transmite Vânzătorului Comanda, depunând oferta de cumpărare a Produsului, prin funcționalitatea pusă la dispoziție de magazinul online în acest scop (adică butonul „Plasează Comandă”). La plasarea Comenzii de către Client/Utilizator este necesară acceptarea Termenilor și Condițiilor magazinului online;
  6. g) In timpul plasarii Comenzii, pana la apasarea butonului „Plaseaza Comanda”, Clientul/Utilizatorul are posibilitatea de a revizui Cosul de cumparaturi, in sensul adaugarii/eliminarii Produselor sau modificarii cantitatii acestora, modificarii adreselor de facturare si livrare, ca precum si modalitatea de livrare si plata
  7. h) În funcție de metoda de plată aleasă, Clientul/Utilizatorul poate fi redirecționat către o pagină a unui furnizor extern, care furnizează servicii de plată în scopul plății Prețului.
  8. i) Vanzatorul, ca raspuns la Comanda plasata de Client/Utilizator, va transmite Clientului/Utilizatorului un mesaj automat la adresa de e-mail furnizata de Client/Utilizator, prin care va confirma primirea Comenzii si începerea verificării disponibilității produsului. În cazul în care plata pentru Produsul/Produsele comandate s-a făcut online, mesajul automat va fi transmis Clientului/Utilizatorului numai după ce magazinul online a primit de la procesatorul de plăți confirmarea Tranzacției.
  9. j) În cazul în care Vânzătorul, din cauza lipsei de disponibilitate a Produsului, constatată ca urmare a verificării Comenzii plasate de către Client/Utilizator, nu o poate onora cu privire la Produsul comandat/toate Produsele comandate , Clientul/Utilizatorul are dreptul de a anula întreaga Comanda (cu privire la toate ofertele). Anularea Comenzii de către Client/Utilizator exonerează Vânzătorul de obligația de a o îndeplini;
  10. k) Comanda primeste un numar si toate ofertele de cumparare privind Produsele enumerate in Comanda vor fi procesate in paralel.
  11. l) Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Utilizatorul declară în mod expres că este de acord ca un reprezentant al magazinului online să îl contacteze prin orice mijloc disponibil (adică e-mail/telefon) pentru confirmarea Comenzii.

8.2.3 Încheierea Contractului la Distanță

  1. a) Contractul la Distanta se considera incheiat in momentul in care Vanzatorul confirma prin email plasarea Comenzii de catre Client/Utilizator si disponibilitatea Produsului/Produselor, prin acceptarea ofertei sale privind achizitionarea Produsului/Produselor mentionate in Ordin.
  2. b) Contractul la Distanta denumeste in special Produsul, principalele caracteristici ale acestuia, Pretul, costurile de transport si alte conditii relevante, continutul acestuia fiind completat cu Termenii si Conditiile magazinului online.
  3. c) Vânzătorul se străduiește să asigure disponibilitatea tuturor Produselor și să realizeze obiectul Contractului la Distanță. In cazul in care livrarea Produselor nu este posibila din motive independente de magazinului online, Clientul/Utilizatorul are dreptul la solutionarea Contractului la Distanta si returnarea tuturor sumelor platite, dupa caz. Clientul/Utilizatorul nu poate solicita plata daunelor morale.
  4. METODE ȘI TERMENI DE PLATĂ PENTRU PRODUSE CUMPĂRÂTATE ÎN MAGAZINUL ONLINE. facturare

9.1. Modalitati si Conditii de Plata pentru Produsele Achizitionate in cadrul magazinului online

Vanzatorul pune la dispozitia Clientului/Utilizatorului, in principiu, urmatoarele modalitati de plata:

9.1.1 Prevederi generale

– numerar, in sistem ramburs, Pretul fiind platit direct Curierului la primirea coletului aferent Comanda plasata de catre Client/Utilizator; In cazul comenzilor inregistrate cu metoda de plata cash in sistemul ramburs se adauga un cost unic de procesare a comenzii de 3 Lei, cost ce va fi evidentiat separat in cosul de cumparaturi si pe factura fiscala. Costul de procesare al comenzilor inregistrate cu metoda de plata cash in sistemul ramburs este independent de costul asociat livrarii produselor, care tine cont de valoarea finala a comenzii, nefiind luata in calcul.

– plata cu carduri de plata prin servicii autorizate din cadrul magazinului online.

  1. a) Modalitățile de plată curente sunt specificate în cadrul magazinului online în Coșul de cumpărături, secțiunea „Detalii de plată”
  2. b) În cazul în care Clientul/Utilizatorul alege să plătească ramburs la primirea/ridicarea coletului, acesta este obligat să efectueze plata la primirea/ridicarea coletului, în caz contrar acesta nu va fi livrat de Curier/angajatul Societății. de la punctul de ridicare. Refuzul primirii coletului duce la rezolvarea Contractului la Distanta si scuteste Vanzatorul de obligatia unei noi livrari a Produsului respectiv.
  3. c) Datele cardului de plată ale Clientului/Utilizatorului nu vor fi accesibile magazinului online și nici nu vor fi stocate de către Companie sau de către procesatorul de plăți integrat în magazinul online, ci doar de către Instituția de autorizare a Tranzacției sau de către o altă persoană. entitate autorizată să presteze servicii de stocare a datelor pentru identificarea cardului utilizat de Client/Utilizator pentru finalizarea Tranzacției, despre a cărei identitate va fi informat Clientul/Utilizatorul, înainte de introducerea datelor.
  4. d) În cadrul magazinului online, entitatea autorizată să furnizeze servicii de procesare a plăților este Stripe Inc., o societate înființată și care funcționează în conformitate cu legislația irlandeză, cu sediul social situat în Dublin, Irlanda.
  5. e) Din motive de securitate a Tranzacțiilor, Clientul/Utilizatorul este sfătuit să nu rămână conectat pe magazinul online și să nu seteze opțiunea de autentificare automată pe dispozitivele mobile. Dezvăluirea parolei către Cont nu este permisă și se recomandă utilizarea unei parole cu un caracter puternic de securitate (ex: să conțină cel puțin opt caractere, inclusiv litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).

9.2. Facturare

  1. a) Pretul, metoda de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vânzătorul va emite Clientului o factură fiscală pentru Produsele livrate conform Comenzii, obligația Clientului/Utilizatorului fiind să precizeze corect și complet toate informațiile necesare pentru ca Vânzătorul să emită factura fiscală, în conformitate cu legislația. în vigoare.
  2. b) Prin trimiterea Comenzii, Clientul/Utilizatorul isi exprima acordul de a primi facturile fiscale in format electronic, prin adaugarea acestora in Contul Clientului prin magazinului online sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Client/ Utilizator.
  3. c) Facturile fiscale emise de Vanzator pentru Produsele aferente unor Comenzi care vor fi livrate prin curier vor fi trimise Clientului/Utilizatorului prin email. Facturile aferente Produsului/Produselor care nu au fost ridicate de către Client/Utilizator vor fi anulate de către Vânzător în momentul în care Produsul/Produsele vor fi returnate de către Curier.
  4. METODE ȘI COSTURI DE TRANSPORT. TERMENI SI CONDITII DE LIVRARE.

10.1. Metode și costuri de transport

10.1.1. Metode de transport

– Livrarea Produselor este disponibilă în toată țara.

– Vanzatorul ofera Clientului/Utilizatorului urmatoarele modalitati de livrare a Produsului/Produselor:

  • livrare prin curier,
  • livrare prin curier cu ramburs;

– Produsele pot fi livrate prin Curier, la adresa specificata de Client/Utilizator in Comanda.

10.2. Termeni și condiții de livrare. Recepția Produselor

10.2.1 Condiții de livrare

  1. a) Timpul total de așteptare pentru livrarea Produsului către Client/Utilizator (data livrării) constă din timpul de pregătire a Comenzii pentru expediere de către Vânzător și momentul livrării Produsului de către Curier.
  2. b) Data estimată de livrare poate varia în funcție de Produs și/sau metoda de livrare aleasă și este comunicată în emailul de înregistrare a comenzii.
  3. c) Pentru toate categoriile de Produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile calendaristice de la data încheierii Contractului la Distanta.
  4. d) Avand in vedere numarul mare de Comenzi ce pot fi inregistrate in cadrul Campaniilor Promotionale desfasurate de Vanzator, exista posibilitatea ca termenul de livrare a Produselor estimat pe magazinul online la momentul vizualizarii Produsului/plasarii Comanda poate suferi modificări. Compania va intreprinde toate actiunile necesare pentru livrarea Produselor comandate in termen de 30 de zile calendaristice de la incheierea Contractului la Distanta.
  5. e) In cazul in care Produsele nu au fost livrate in termenul indicat, Clientul/Utilizatorul poate solicita livrarea intr-o perioada suplimentara de 5 Zile Lucratoare. In cazul in care Produsele nu sunt livrate nici in termenul suplimentar, Clientul/Utilizatorul poate solicita rezolvarea Contractului la Distanta.
  6. f) În cazul în care Produsele sunt indisponibile (inclusiv dacă Prețul sau unele caracteristici ale Produselor au suferit modificări, după ce Compania a confirmat Comanda, Vânzătorul va informa Clientul/Utilizatorul despre indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a plătit vor fi rambursate Clientului/Utilizatorului în termen de 14 zile calendaristice de la data notificării respective, în cazul în care Clientul/Utilizatorul le-a achitat în avans, iar „COMPANIA” va livra Produsele conform Comenzii astfel modificate de Client/Utilizator.

10.2.2. Termeni de livrare

– Clientul/Utilizatorul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezenței sale la adresa aleasă pentru livrarea Comenzii.

– Clientul/Utilizatorul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul de timp in care Curierul il anunta ca livreaza Comanda, in caz contrar va suporta taxa de transport aferenta unei eventuale noi livrari. Intervalul de timp în care este livrată Comanda poate fi modificat doar cu acordul Curierului.

– În cazul în care Clientul/Utilizatorul nu poate primi Comanda în persoană, Comanda va fi lăsată la adresa specificată numai unei persoane cu vârsta peste 18 ani și numai în cazul comunicării prealabile către Curier a numărului Comenzii.

– Nicio cerere de livrare a comenzii nu va fi onorata daca Clientul/Utilizatorul nu indeplineste conditiile de mai sus.

– In cazul livrarii la locul de munca al Clientului/Utilizatorului, in cazul in care Curierul nu poate avea acces in incinta imobilului respectiv, Clientul/Utilizatorul trebuie sa se asigure ca poate primi Comanda.

– Livrarea este considerata a fi indeplinita de catre „COMPANIE” in momentul predarii Produselor Comandate catre Client/Utilizator.

10.3. Reclamații despre produse

  1. a) Imaginile Produselor de pe magazinul online sunt doar ilustrative și nu constituie o prezentare obligatorie a proprietății Produsului (adică ambalajul poate diferi, în funcție de modificările efectuate).
  2. b) Vanzatorul este obligat sa livreze Clientului/Utilizatorului Produse fara defecte si care sunt in conformitate cu Contractul la Distanta.
  3. c) Se considera ca produsele sunt conforme cu Contractul la distanta, daca:

– Corespunde descrierii facute de Vanzator in cadrul magazinului online;

– Corespunde scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produse de acelasi tip.

  1. d) Prezintă parametrii normali de calitate și performanță, la care Clientul/Utilizatorul se poate aștepta în mod rezonabil, având în vedere natura Produsului, declarații ale Produsului cu privire la caracteristicile sale concrete făcute prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta Produsului.
  2. e) În cazul în care Produsele prezintă un defect la livrare, părțile la Contractul la Distanță pot conveni asupra unei compensații pe care Vânzătorul ar trebui să o acorde Clientului/Utilizatorului sau asupra înlocuirii acestora.
  3. f) Reclamația poate fi depusă de către Client/Utilizator prin email la adresa email afișată în partea de sus a site-ului. Pentru a facilita o mai bună înțelegere a problemelor pe care Clientul/Utilizatorul le ridică cu privire la Produs și din dorința de a-și rezolva rapid reclamația, Compania recomandă Clientului/Utilizatorului să menționeze în reclamație informații privind (i) circumstanțele în care face obiectul reclamației, mai precis tipul defectului la Produs și data descoperirii acestuia; (ii) metoda aleasă pentru a aduce Produsul în conformitate cu Contractul la Distanță sau declarația privind reducerea Prețului sau renunțarea la Contractul la Distanță, precum și (iii) datele de contact ale petiționarului.
  4. g) În cazul în care Produsul vândut prezintă un defect, Clientul/Utilizatorul are dreptul de a solicita înlocuirea Produsului cu unul fără defecte, sub forma înlocuirii produsului. In cazul in care inlocuirea Produsului sau eliminarea defectului acestuia este imposibila pentru Vanzator, Clientul/Utilizatorul poate solicita o reducere a Pretului Produsului sau, in cazul in care defectul este substantial, se poate retrage din Contractul la Distanta.
  5. h) În măsura în care reclamația făcută de Client/Utilizator este justificată, Vânzătorul are următoarele obligații:

– daca inlocuirea Produsului este posibila, inlocuirea Produsului defect cu unul fara defecte, fara a crea inconveniente nejustificate Clientului/Utilizatorului, in conformitate cu prevederile Legislatiei Incidentelor si pe cheltuiala acestuia. Inlocuirea se va face intr-o perioada rezonabila de timp stabilita de comun acord intre Vanzator si Client/Utilizator;

– în cazul în care înlocuirea Produsului nu este posibilă, să ramburseze Clientului/Utilizatorului Prețul, parțial sau integral, în funcție de solicitarea Clientului/Utilizatorului, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care Vânzătorul este înștiințat de acest lucru de către Client /Utilizator. Pentru rambursarea Prețului și finalizarea Tranzacției, Compania va returna suma respectivă în contul bancar în lei, pus la dispoziție de Client/Utilizator, cu excepția cardurilor Revolut.

  1. i) Vânzătorul va răspunde cererii de reclamație a Clientului/Utilizatorului, în cel mult 10 Zile Lucrătoare de la data primirii acesteia. Compania va informa Clientul/Utilizatorul despre evoluția reclamației, în special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin e-mail/telefon.
  2. j) Durata soluționării reclamației, inclusiv eliminarea defectelor Produsului, durează de obicei până la 30 de zile calendaristice, dar este necesar ca Clientul/Utilizatorul să acorde asistența necesară pentru a respecta termenul respectiv.
  3. PROPRIETATE INTELECTUALĂ
  4. a) Drepturile exclusive asupra Continutului pus la dispozitie/afisat prin intermediun magazinului online de catre Vanzator sau contractorii sai, in special dreptul de autor, numele si sigla magazinului online (marca comerciala), elementele grafice ale acestuia, precum si drepturile de bazele de date sunt supuse protecției legale și sunt proprietatea Vânzătorului sau a furnizorilor/partenerilor săi contractuali. Clientul/Utilizatorul are dreptul de a utiliza Continutul de mai sus, dar numai pentru uz personal si exclusiv pentru utilizarea corecta a magazinului online.
  5. b) „COMPANIA” poate oferi Clientului/Utilizatorului, la cererea expresă a acestuia, printr-un acord, dreptul de a utiliza, într-o formă descrisă, un anumit conținut al magazinului online. Prezentul acord se aplica strict Continutului/Continuturilor definite, pe o perioada stabilita in acord si numai persoanei/persoanelor carora li s-a permis sa utilizeze aceste Continuturi, fara a putea folosi alte Continuturi ale platformei magazinului online.
  6. DISCLAIMER
  7. a) „COMPANIA” nu garantează că magazinul online, serverele pe care este găzduită sau e-mailurile trimise de magazinul online sunt lipsite de viruși sau alte componente informatice potențial dăunătoare, că nu conțin erori, omisiuni, defecte, întârzieri sau întreruperi în funcționare sau transmisie, căderi de linie sau orice alți factori cu efect perturbator similar. Clientul/Utilizatorul foloseste platforma magazinului online pe propriul risc, Societatea fiind exonerata de orice raspundere pentru orice daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea magazinului online sau ca urmare a utilizarii informatii pe magazinului online. „COMPANIA” nu este responsabilă pentru erorile sau omisiunile care pot apărea în elaborarea sau prezentarea materialelor de pe site.
  8. b) Orice link-uri către alte site-uri sunt furnizate doar în scopul creșterii accesibilității informațiilor, iar magazinul online nu își asumă nicio responsabilitate sau răspundere pentru conținutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau vândute prin aceste site-uri.
  9. c) „COMPANIA” nu este responsabilă pentru nicio pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte datorii, dacă acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor și Condițiilor magazinului online.
  10. d) Societatea nu raspunde pentru daunele produse ca urmare a nefunctionarii platformei magazinului online, precum si pentru cele rezultate din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri publicate pe platforma magazinului online.
  11. e) În fiecare caz privind stabilirea răspunderii Vânzătorului, angajaților acestuia, reprezentanților autorizați și/sau plenipotențiarii, răspunderea față de Consumator, indiferent de temeiul legal al acestuia, se limitează la valoarea Prețului Contractului la Distanță.
  12. FORTA MAJORA
  13. a) Niciuna dintre părțile contractului la distanță nu este responsabilă pentru neexecutarea la timp – totală sau parțială – a oricărei obligații care intră sub incidența contractului la distanță, dacă neexecutarea obligației respective a fost cauzată de forță majoră. În sensul prezentului articol, forța majoră reprezintă un eveniment independent de voința părților, imprevizibil și insurmontabil, care nu se datorează intenției sau culpei acestora, survenit ulterior intrării în vigoare a Contractului la distanță și care împiedică părțile contractante. din executarea, în totalitate sau în parte, a obligațiilor asumate. Conflictele armate, mișcările sociale, incendiile, inundațiile sau orice alte calamități sau restricții naturale apărute ca urmare a unei carantine sau a unui embargo sunt considerate astfel de evenimente, enumerarea neavând un caracter limitativ, ci unul enunțator. Conflictele de munca nu constituie forta majora. Un eveniment similar celui de mai sus care, fără a crea o imposibilitate de executare, face extrem de costisitoare executarea obligațiilor oricăreia dintre părți, nu este considerat un caz de forță majoră.
  14. b) Partea care invocă evenimentul de forță majoră este obligată să notifice cealaltă parte în termen de 5 zile calendaristice de la data producerii evenimentului și să furnizeze probele necesare în acest sens în acest termen. De asemenea, partea care a invocat forta majora este obligata sa informeze celeilalte parti despre incetarea cazului de forta majora. În situația în care nu se face sesizarea, partea care invocă apariția evenimentului de forță majoră va răspunde pentru toate prejudiciile produse ca urmare a omiterii sesizării privind apariția/încetarea cazului de forță majoră.
  15. c) În cazul în care, în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii acestuia, respectivul eveniment de forță majoră nu încetează, fiecare parte la Contractul la distanță va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea integrală a Contractului la distanță, fără ca vreuna din părți să poată pretinde celeilalte daune-interese.
  16. LEGEA APLICABILĂ. SOLUȚIONAREA LITIGIILOR

14.1. Lege aplicabilă

Contractul la distanță va fi guvernat și interpretat în conformitate cu legea aplicabilă.

14.2. Soluționare a litigiilor

  1. a) Părțile la Contractul la distanță vor depune toate eforturile pentru a rezolva pe cale amiabilă orice litigiu decurgând din încheierea și executarea Contractului la distanță.
  2. b) În cazul în care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi supus spre soluționare instanțelor judecătorești competente, fără ca prin aceasta să se limiteze dreptul Consumatorului de a recurge la metoda alternativă de soluționare a litigiilor, prin accesarea portalurilor http://ec. europa.eu/consumers/odr/.
  3. DISPOZIȚII FINALE

15.1. Aspecte generale

  1. a) Nulitatea oricarei clauze din Termenii si Conditiile magazinului online, partiala sau completa, nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze sau parti de clauze din Termenii si Conditiile magazinului online. Clauza inoperanta sau nementionata va fi inlocuita cu o clauza corespunzatoare care, in masura acceptabila din punct de vedere legal, se apropie cel mai mult de ceea ce s-a dorit sau, in urma conceperii si exprimarii Termenilor si Conditiilor magazinului online, ceea ce se intentioneaza se obtine in urma aprobarii despre clauza lipsă sau inoperantă.
  2. b) Prevederile Termenilor si Conditiilor magazinului online sunt completate cu prevederile Legislatiei Incidente.
  3. c) Contractul la Distanta se incheie in limba romana. Confirmarea către Client/Utilizator a prevederilor Contractului la Distanță încheiat se face prin trimiterea unui e-mail către Client/Utilizator prin care se confirmă înregistrarea Comenzii plasate.

Conținutul Termenilor și Condițiilor magazinului online este disponibil gratuit Clienților/Utilizatorilor la rubrica Termeni și Condiții.

17.2 Prevederi pentru Entități Juridice/Utilizatori

  1. a) Acest punct din Termenii și Condițiile magazinului online și prevederile cuprinse în acest punct se referă numai la Clienții/Utilizatorii care nu au statutul de Consumator.
  2. b) Vanzatorul are dreptul de a rezilia Contractul la Distanta incheiat cu un Client/Utilizator neconsumator in termen de 14 zile calendaristice de la data incheierii. Rezilierea Contractului la Distanta in acest caz se poate face fara prezentarea motivelor si nu ofera motive pentru ca Clientul/Utilizatorul sa aiba pretentii impotriva Vanzatorului.
  3. c) În cazul Clienților/Utilizatorilor neconsumatori, Vânzătorul are dreptul de a limita modalitățile de plată disponibile, inclusiv poate solicita plata în avans, integral sau parțial, indiferent de metoda de plată aleasă de Client/Utilizator sau prevederile Contractului la distanta .
  4. d) Atunci când Vânzătorul predă Produsul Curierului, Clientul/Utilizatorul Neconsumator își asumă beneficiile și responsabilitățile asociate Produsului, precum și riscul de pierdere sau deteriorare accidentală a Produsului. Vânzătorul în acest caz nu este responsabil pentru pierderea, diminuarea sau deteriorarea Produsului survenită din momentul ridicării acestuia pentru transport până la predarea acestuia către Client/Utilizator sau pentru întârzierile din cauza transportului.
  5. e) Nici Vânzătorul, nici angajații, reprezentanții autorizați și agenții săi nu sunt răspunzători față de Client/Utilizator, subcontractanții, angajații, reprezentanții autorizați și/sau agenții săi pentru orice fel de daune, directe sau indirecte, cu excepția cazului în care prejudiciul a fost provocat în mod intenționat de către l.
  6. f) În fiecare caz privind stabilirea răspunderii Vânzătorului, angajaților acestuia, reprezentanților autorizați și/sau plenipotențiarii, răspunderea față de Clientul/Utilizatorul neconsumator, indiferent de temeiul legal al acestuia, se limitează la valoarea Distanței. Pretul Contractului.
  7. g) Toate litigiile apărute între Vânzător și Client/Utilizator neconsumator vor fi supuse unei instanțe competente.